Jag har på senare tid införskaffat en massa med cd-skivor vilket resulterat i att jag inte längre har plats för dem alla. Hitintills har jag haft alla skivor i lådor i en sideboard som även fungerat som stereobänk men nu har alltså utrymmet tagit slut.
Jag tänkte att man kanske skulle skaffa sig någon helt annan typ av förvaring. Pärmar vore trevligt tycker jag om de hade förmågan att förutm själva skivan även husera omslaget och baksidan. Jag har dock inte lyckats hitta några pärmar/väskor som uppfyller dessa krav.
En annan variant vore att köpa "dj-plastfickor". Då de är tunna skulle jag få plats med säkert 3ggr så många skivor i mina lådor jämfört med vanliga cd-fodral.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/