HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vägguttag
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Uncle Remus
Starting Member

23 Posts

Posted - 2007/04/02 :  20:45:57  Show Profile Send Uncle Remus a Private Message
Hej,

Det finns många trådar kring nätkablar på forumet och själv har jag fått bra resultat när jag bytt till en Lorad på mitt försteg. Jag har dock funderat lite kring att testa olika vägguttag för att se om det ger någon skillnad. Är det någon som har testat? Tycker alltid att det är kul att testa runt lite men jag kanske är helt ute och cyklar?

/H

Henkan

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2007/04/02 :  21:01:38  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Jag använder HMS. Kika i denna tråden.
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=46464&SearchTerms=en,el,till,pappa#top

/M
Go to Top of Page

zvenzzon
Member

386 Posts

Posted - 2007/04/03 :  18:45:40  Show Profile  Visit zvenzzon's Homepage Send zvenzzon a Private Message
När man ändå ska hålla på och experimentera torde det bästa vara att låta bygga om apparaterna så att man kan göra en fast installation till elsystemet. Då slipper man inverkan både från vägguttag, stickpropp och lös nätkabel. Det förvånar mig faktiskt att inte fler provar. Det borde vara den uppenbara och självklara lösningen om man vill ha så lite påverkan som möjligt.

mvh Peter

Edited by - zvenzzon on 2007/04/03 18:52:28
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000