Author |
Topic |
|
patrikbackvall
Starting Member
2 Posts |
Posted - 2007/03/24 : 01:10:43
|
Jag måste få veta om min integrerade har en pre-out-utgång eller inte. Någon som vet? Det är en Pioneer A-717 mkII, jag kunde inte bifoga en bild då jag inte fick knaak att fungera, men jag har en fin bild under denna adress, mitt konto på minhembio.com: http://www.minhembio.com/HiFi_lover
Scrolla till mitten av sidan ungefär.
Mkt tacksam för alla svar! Mvh, Patrik |
Musikälskare med smak för lyx-ljud |
|
Lindgren
Donator: Bildserver
330 Posts |
Posted - 2007/03/24 : 01:51:20
|
"adpt 2" längst ner till höger på den bilden på baksidan, där står de ju in/out och är sammankopplade, så det ser ut så - ja! |
DiY and OpenSource is my melody |
|
|
Ryssen
100.000-klubben
8623 Posts |
Posted - 2007/03/24 : 01:54:21
|
ADPT2--om du tar bort byglarna blir det väl tyst? Det är väl en pre out?
Edit:Ja här har man fipplat med bildlänkar o allt och så hinner någon före.. |
Learning by burning.. You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
|
Edited by - Ryssen on 2007/03/24 01:55:55 |
|
|
Lindgren
330 Posts |
Posted - 2007/03/24 : 02:21:28
|
*sss* ja hehe de gäller o va snabb Ändå läste ja korkat nog inte allt, utan gick direkt till google o hittade en likadan på ebay, där ja konstaterade hur de såg ut på baksidan hehe
Har likadant på en riktigt gammal yamaha-stärkare, men där kan man fortfarande använda volymkontrollen för att reglera volymen trots att förförstärkaren är bortkopplad känns ju lite b då... |
|
|
patrikbackvall
Starting Member
2 Posts |
Posted - 2007/03/24 : 11:03:15
|
Tack ska ni ha för svaren! Jo det är det jag har misstänkt, att det är just pre-out jag har där. Var dock osäker eftersom det inte anges specifikt samt att ingen spec anger det. Men det är väl bara att pröva och köra? :P
PS Lindgren: Grymt bygge, vackert! |
Musikälskare med smak för lyx-ljud |
|
|
Lindgren
330 Posts |
Posted - 2007/03/24 : 14:54:41
|
Hehe tackar! |
|