HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Hello Africa kanal 5
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Comus
Member

321 Posts

Posted - 2007/03/16 :  18:05:59  Show Profile  Visit Comus's Homepage Send Comus a Private Message
Hejsan!

Håller på att bli tokig här, hörde en låt i programmet "hello africa" igår på kanal 5.

Den har fastnat i huvudet och jag vet inte vad det är för sångare/grupp, musiken lät i brist på bättre begrepp lite störd och det var nån slags rock.

Om det är nån som förstår vad jag menar så snälla hjälp mig, håller på bli knäpp av denna 10 sekunders ljudslinga som nu snurrar i mitt huvud (måste höra hela låten).

Mvh /

Comus

ljud
Member

687 Posts

Posted - 2007/03/18 :  20:17:22  Show Profile Send ljud a Private Message
Garnett Silk har gjort en låt som heter så, men det är ju reggae och ganska smörig sådan.
Go to Top of Page

Comus
Member

321 Posts

Posted - 2007/03/19 :  18:37:00  Show Profile  Visit Comus's Homepage Send Comus a Private Message
Hejsan Ljud!

Jag kanske var lite otydlig men det var inte låten som hette "Hello Africa" utan programmet i sig.
Programmet handlar om två svenska snickare som åker ned till afrika och bygger ett barnhem där.

Jag fick för mig att låten (som jag inte vet namnet på) var av ett finskt band.

Stort tack ändå.

Mvh /

Comus
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000