HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifishopping i Beijing?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Eref
Member

1029 Posts

Posted - 2007/03/15 :  19:14:04  Show Profile Send Eref a Private Message
Skall på turistresa till Kina! Det är Beijing som gäller. Hoppas kunna hinna med att åtminstone titta på nån kinesisk Hifi. Någon som känner till nåt om ställen i Beijing? Blir väl knappast fråga om att släpa hem nån 50kilos rörförstärkare kanske, men åtminstone nån häftig sladd vore ju kul att köpa som souvenir (istället för sidenslipsar eller onödiga väskor).

Project9+TorlaiDL103+VandenHulD502Hybrid+LehmannBlackCubeSE+SupraSword+Shanling stp80+OriginalLeonardo+GrundigAudiorama+AudioProB1.39

regner
Member

899 Posts

Posted - 2007/03/15 :  19:34:18  Show Profile Send regner a Private Message
Eref, jag är hyffsat hemma i Beijing så hör av dig om du vill ha tips på vart du hittar den absolut bästa och billigaste shoppingen. (det enda jag vet i hifiväg är dock bara ett par ok butiker i Xidan)
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/03/15 :  20:30:38  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Pac kan nog åxå ge dig lite tips

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

BorO
Starting Member

13 Posts

Posted - 2007/03/16 :  22:21:06  Show Profile Send BorO a Private Message
Kan man beställa något?

:)

Squeezbox -> Zell ZD200 MkII -> Aurum Cantus Melody 103 -> me happy :)
Go to Top of Page

Eref
Member

1029 Posts

Posted - 2007/03/17 :  08:33:12  Show Profile Send Eref a Private Message
Tyvärr BorO hade vart kul, men jag kommer förmodligen nätt o jämt klara av mina egna grejer. Men om jag får några fina tips eller ser nåt skall jag rapportera,

Project9+TorlaiDL103+VandenHulD502Hybrid+LehmannBlackCubeSE+SupraSword+Shanling stp80+OriginalLeonardo+GrundigAudiorama+AudioProB1.39
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000