Author |
Topic |
CarlssonH
Skämtsam
1265 Posts |
Posted - 2007/03/14 : 00:35:59
|
ILLY/ Håller med fullständigt om Modern Talking, kan dock stolt säga att en Modern Talking skiva har aldrig varit inne i mitt hus. När jag började knäcka extra som dörrvakt i början av 80-talet så spelade många ställen i GBG deras musik, FY F*N, rent ut sagt, jag kan fortfarande må illa när jag tänker tillbaka på musik jag hört på discon när jag jobbat. "You're My Heart, You're My Soul" är fortfarande ett kräkmedel av guds nåde |
A balanced diet is a cookie in each hand. |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2007/03/14 : 00:49:36
|
quote: kom jag på att jag kan en del refränger med dem också.
Ja du, akktustakki, det verkar som du har en hel del i garderoben . Bara ut med det, det känns skönare efteråt.
Man kanske skulle anrodna en träff där bara dessa skivor skulle spelas och sedan under rituella former förstördes till atomer. Tänk vilken terapeutisk välgärning .
Kom på en sak, jag håller på och kaklar i köket, man kanske skulle kakla in skivan, så den förpassas in i framtiden.
Ändå inte tänk om en intet ont anande snickare skall riva köket och helt plötsligt får syn på skivan med Bolton. Hmmm, det kanske rubriceras som ett dolt fel och man får ett skadestånd på halsen. Vadå fuktskada ? |
Veckans skiva, här ! |
|
|
huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben
10180 Posts |
Posted - 2007/03/14 : 16:16:21
|
quote: Man kanske skulle anrodna en träff där bara dessa skivor skulle spelas
Snacka om att bli lyssningstrött |
|
|