HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Von Schweikert VR2 i GBG?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dB
Member

425 Posts

Posted - 2007/03/08 :  10:08:11  Show Profile Send dB a Private Message
Hej
Har funderat på att införskaffa ett par Von Schweikert VR2or. Nu undrar jag om det finns nån forummedlem i GBG som har ett par hemma och kunde hjälpa med provlyssning?
Tack på förhand
//Basic

Hifiberry digi+/Volumio, Thorens TD125 MKII, Harmony Design V9 RIAA, Schiit Audio Gungnir DAC, DIY Rörförsteg,Bob Latino VTA ST-120, Piega Premium 50

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2007/03/08 :  10:09:31  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Jag har Schweikerts VR2 men bor i Kungsör, för långt för dig?

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

dB
Member

425 Posts

Posted - 2007/03/08 :  10:14:53  Show Profile Send dB a Private Message
Hej guy gadbois
Ja, det är lite långt-tyvärr, Har en nyfödd bebis hemma & har lite svårt att lämna GBG just nu. Tack i alla fall! Är du nöjd me dina VR2-or?
//Basic

Hifiberry digi+/Volumio, Thorens TD125 MKII, Harmony Design V9 RIAA, Schiit Audio Gungnir DAC, DIY Rörförsteg,Bob Latino VTA ST-120, Piega Premium 50
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2007/03/08 :  10:23:09  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Jag är toknöjd, skulle naturligtvis vilja byta upp mig till vr-4 jr någon gång...

Vi har dock katter och en av de små liven har kommit emot softdome-diskanten med en liten klo... Kan inte säga att jag kan säga att det hörs men bara vetskapen att det finns en liten skada... Men jag får blunda för det för tillfället.

Kan verkligen rekommendera högtalaren. African Hazelwood har jag och träet är väldigt fint och levande.

Min anläggningstråd
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000