HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Rega Planar 3 - SÅLD!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2007/02/27 :  20:21:51  Show Profile Send Ayn a Private Message
Regan är SÅLD men jag behåller annonstexten for future reference...



Funderar på att sälja min svarta Rega Planar 3, pga att jag bytt försteg till ett som inte har RIAA-steg. Skivspelaren är i finfint skick och är som brukligt utrustad med RB300 som tonarm. Pickupen som sitter på är en Grado Black.

Skivspelaren finns i Uppsala. Eftersom jag inte har lämpligt emballage för att skicka med post eller bussgods vore det smidigast med upphämtning eller avlämning, men det går säkert att ordna emballage till frakt om det ändå skulle behövas.

Prisidé: 2000:-

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!

Edited by - Ayn on 2007/03/03 12:29:32

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/02/27 :  20:51:07  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Färg ?

Edit: Putsar linsen och ser "svart"

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Eddie
Member of Nerikes Audiofiler

624 Posts

Posted - 2007/02/27 :  20:55:37  Show Profile  Visit Eddie's Homepage Send Eddie a Private Message
Ålder?

/Eddie

Fritänkare

www.kapellet.net
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2007/02/27 :  21:08:15  Show Profile Send Ayn a Private Message
Skivspelaren är tillverkad 1998, och fyller alltså 9 år i år.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

ellep666
Member

61 Posts

Posted - 2007/02/28 :  13:22:34  Show Profile  Visit ellep666's Homepage Send ellep666 a Private Message
ena PM är sänt Ayn.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000