HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Micromega Duo CD 3.1 och Dac.Duo Pro2
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

snakeman666
Member

454 Posts

Posted - 2007/02/24 :  10:59:46  Show Profile Send snakeman666 a Private Message
Är det nån som vet vad den kombinationen kostade som ny?

regner
Member

899 Posts

Posted - 2007/02/25 :  11:29:38  Show Profile Send regner a Private Message
Om jag inte mins helt fel så låg kombon på 32000kr när den kom och såldes fram till i slutet av 90talet. (ev 2000/2001)

Transporten har jag själv ägt och med tanke på sin ålder så är den faktiskt riktigt bra. Dacen har jag bara testat ett par gånger och jag tycker inte att den är mycket att hänga i julgranen.

Om det är så att du är spekulant på cd3.1/pro2 kombon som annonseras ut på hifimagasinet så skulle jag pruta hårt. 6000kr är de defenetivt inte värda om man ser till deras prestanda, och speciellt om man tänker på att det kan bli knivigt att hitta reservdelar ifall någon av dem skulle klappa ihop. (just vad som hände min)
Go to Top of Page

snakeman666
Member

454 Posts

Posted - 2007/02/25 :  14:28:23  Show Profile Send snakeman666 a Private Message
Så den låg så högt i pris iallafall.
Nåväl nu står dom här hemma och spelar.
Tackar för infon.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000