Author |
Topic |
bostrowskij
RödaTråden vinnare
839 Posts |
Posted - 2007/02/22 : 23:55:39
|
Har för mig att Janis gillade Southern Comfort bäst...men grattis ialla fall Mickel! |
|
|
Orpheus
Member
970 Posts |
|
bostrowskij
RödaTråden vinnare
839 Posts |
Posted - 2007/02/23 : 00:02:46
|
Nja, domarn har väl inte sagt sitt än, men visst ser Mickels svar bra ut. |
|
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2007/02/23 : 00:32:30
|
Precis, fortsätt att gissa alla ni andra...
Men jag har ju brännt mina broar, så nu går jag och sussar... (efter lite online-spel =)
God natt //Mikael |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
Posted - 2007/02/23 : 07:44:34
|
Panelen har sagt sitt... och domarn säger...
Grattis Mickel-Mickel !!!
Förtjänstfullt förklarat också... ( det finns nån myt också att första JD'n skulle spädas med vatten från Mississippi, men har ej kunnat få den bekräftad)
Mickel-Mackel var på denna gång, han gick ju i Sherlock fällan redan på första ledtåten, den var tänkt till sista.......
|
- Det finns inget problem som är större än lösningen..
- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225 |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2007/02/23 : 08:10:47
|
Det verkade ju inte allt för svårt - hade jag kanske kunnat komma på själv om det inte vore så att Röda Tråden-ordspråket "Den som sover nystar inte" varit tillämpligt när tredje ledtråden kom.
Men eftersom Mickel-mackel lyckades hålla sig vaken får jag gratulera till pinnen
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2007/02/23 : 08:50:16
|
ztenlund: "Watson Doc - Little Stream of Whiskey --> Ja, vad är väl Johnnie Walker om inte whisky" Du ser väl själv att det vart fel här... Whiskey not equal Whisky ..
Men det var ju bra för mig, för Johnnie Walker hade jag annars verkligen försökt göra nåt av! Det var kanske allt för uppenbart, men men jag brukar ånga på ändå ..
Jörgen: Å andra sidan är jag trött nu så ögonen vimlar åt alla håll ... Lilla dottern lät mig inte sova längre än till kl 6 ... |
|
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare
3570 Posts |
Posted - 2007/02/23 : 14:03:31
|
Grattis. Får väl trösta mig med att jag var nära,dessutom vet jag just ingenting om denna oftast illasmakande dryck. |
|
|
Topic |
|