Jag har använt explorer och superenkelt drag-and-drop har funkat alltid. nu ser det annorlunda ut och drag-and-drop funkar inte. Hur gör jag för att dra in filer när gränssnittet ser ut såhär:
Du har den senaste versionen av IE ser jag Uppgraderad av misstag antar jag.
Till höger i bild där det står "sida" - "verktyg" ska du kunna öppna så det ser ut som "utforskaren" Jag kommer inte ihåg om du kan kopiera/klistra in när man har det fönstret du har på bilden.
Om du kan avinstalera den nya versionen så gör det alternativt hämtar hem ett FTP prog
Tur att man kan göra det den vägen med. Uppdateringen är annars riktigt gräslig ! Jag har inte fått frågan än men när den kommer så ska den inte in på den här maskinen !
Jag användar vanligtvis Mozilla Firefox (v1.5.0.9)
Jag tycker att IE7 har en jätte bra sak, absolutly "Full Screen" med <F11> Användar altid IE7 med fullscreen till Slim Device Servern's fönster. Jag vet faktisk inte om Mozilla Firefox 2.0 användar <F11> på samma sätt som IE7, jag måste ha kollat upp det.
Och så har IE7 flikar som jag är van vid från Mozilla Firefox, ganske bra när man kommer runt på olika datorer vart man inte bara installerer ny browser för att teknikern tycker den är bettre