HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Acoustic Blues! 23/1 (sista tråden)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/01/25 :  12:31:50  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Jag förstår heller inte problemet men hoppas att formen kan accepteras till förmån för innehållet.



Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

kme
Musik-Harry 2005

4409 Posts

Posted - 2007/01/25 :  12:37:54  Show Profile Send kme a Private Message
Det kan jag förstå Bernt, men jag kan väl bestämma var jag skall disponera tiden fortsättningsvis samt att jag inte vill ge någon större förhoppning när det gäller musik.
Mvh kme

Listen: Music Tip by Kurt.Välj Bland Olika Artister På: http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about92-0.html Klassiskt på: http://sweetspotforum.forum24.se/sweetspotforum-about102-0.html
http://www.youtube.com/watch?v=AlLpdWbSevc
http://www.youtube.com/watch?v=YvEccfdw_kU

Edited by - kme on 2007/01/25 12:57:51
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/01/25 :  12:44:20  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
quote:
Det kan jag förstå Bernt, men jag kan väl bestämma var jag skall disponera tiden fortsättningsvis!
Mvh kme


Självklart disponerar du din egen tid efter eget tycke, precis som alla andra medlemmar!!!
Det hoppas jag verkligen att du gjort hittills också.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2007/01/25 :  19:05:52  Show Profile Send mayro a Private Message

KME

Jag räknar in dig som en mycket god vän här på forumet.. Och jag brukar inte ofta lägga mig i saker o ting.. Eller aldrig är mer rätt..

Men denna gång gör jag detta ändå PGA det stora värde du tillför här för många..

Snälla .. Övertänk detta en gång till.. Även om det inte ser ut exakt "rätt" i dina ögon så kan det fungera kanon ändå..

Jag kan ofta ställa mig på bakhasorna för min "rätt".. Och detta också MED all "RÄTT".(Tycker jag då).

Men ofta sedan då mitt rätt heta humör tonar ner så kan jag göra på annat sätt ändå. Trotts jag tycker det är skitknäppt...

Så eftersom jag här INTE tar parti alls. Utan bara är mån av att få läsa en god väns tips även i fortsättningen här så ber jag dig med min djupaste respekt för hur du tänker o tycker ändå överväga att ta det förslag som lagts till dig.....

Detta är sablars så mycket bättre än att inget alls vara med o dela med sig av.. Och jag inser att med den otroliga nivå o kvalitet på tips inom musik du delar med av så gör du detta är ren skär glädje över att vi uppskattande vänner kan ta del av ditt kunnande på området...

Så KME.. Jag vill inte ta parti. Och gör det inte heller här.. Men jag vill INTE förlora denna goda vän du är här till många av oss samt din makalösa ork att visa oss bra musik.

Så låt snälla detta ändå i större samanhang såsom ditt deltagande här med oss vänner vara.. och följ dom tankar forumsledningen har.. För även det förslaget kommer ju fungera..


med varma och förhoppningsfulla hälsningar på lösning.

Din vän Tobbe...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000