HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 admin får gärna plocka bort
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2007/01/23 :  14:47:02  Show Profile Send dwain a Private Message
har redan gett bort basen till lum

Edited by - dwain on 2007/01/27 21:11:39

lum
Member

85 Posts

Posted - 2007/01/24 :  00:19:13  Show Profile Send lum a Private Message
Är i tankarna om att skaffa OA-12/OA-14 inom rimlig framtid och råkar vara i närheten av Halmstad över helgen så jag tar den gärna.

Close the world. Open the nExt.
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2007/01/25 :  20:52:11  Show Profile Send dwain a Private Message
okej men det låter najs. när kommer du till halmstad och vad är i närheten?
Go to Top of Page

lum
Member

85 Posts

Posted - 2007/01/25 :  22:41:16  Show Profile Send lum a Private Message
Utanför Laholm. Jag är där nu och fram till på söndag eftermiddag nån gång. Har nog tillgång till transport och kanske t.o.m. lokal chaufför, vilket alltid gör det lättare att hitta vägen. ;)

Så nämn nån tid som skulle passa dig och var så kommer jag gärna förbi och hämtar den lilla rackaren. :D

Close the world. Open the nExt.
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2007/01/26 :  12:37:36  Show Profile Send dwain a Private Message
Hmm utanför laholm. ja det smidigaste för min del vore hämtning i harplinge där jag bor då jag inte har körkort utan får ta bussen in till halmstad. Och tidsmässigt spelar det ingen roll varken lördag eller söndag. Jag är hemma på dagarna så vitt jag vet. man kan ju köra motorvägen hela vägen hem till harplinge i princip men det guidar jag dig genom senare då jag vet lite mer om när du kommer. Mitt mobil nr är 0701456332. Nu ska jag damma av den gammla basen. Som sagt skicket är helt okej med ganska nya kanter och den spelar och så men jag har ju inga lådor till den och sen har jag bara en bas å jag vet inte riktigt men mono har aldrig varit något för mig
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000