HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Pioneer cd PD-S604 + diverse inlusive dator
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2007/01/23 :  14:44:41  Show Profile Send dwain a Private Message
Har en st Pioneer PD-S604 cd-spelare till salu. Låter mkt bra och tar alla skivor utan problem. Är i riktigt bra skick och nästan inte använd då det är min morfars från början och han spelar mest vinyl. Har även fjärrkontrol till den. vet inte vad den är värd så ge ett bud. Anledningen till att jag säljer denna är att jag har nyligen fått en dvd-spelare och eftersom jag kör nästan all min musik genom datorn så duger den dvd-spelaren till att spela upp dom få skivor jag har

lyfter annonsen lite. Ingen som behöver en cd-spelare?

Har även en st tuner från yamaha en t-550 kan det vara intressant? isåfall bud skambud betraktas också.

Har även en surround processor från yamaha som heter DDP-2 vet inte alls om det kan vara intressant isåfall ge ett bud. Man ska tydligen kunna använda den som en da-omvandlare men jag har inte försökt.

Har ett st kassetdäck yamaha k-600 som inte används det är i okej skick har dock inte rengjort det på ett tag. Bud på det också.

Har även en st dator med en st amd sepmron 64bitars processor på 3000+ med ett nytt moderkort. 512mb minne och 128mb grafikort ett nvidia 6600gt som funkar väldigt bra till spel. Finns ljudkort integrerat på moderkortet med även en digital utgång tror jag det är en gul rca kontakt det står spdif på. sitter även i en dvd-läsare. och någon form av mätstation som heter musceter du kan ställa fläkten och så kollar den tempen i datorn och där är även en vu-mätare i. Lådan är väldigt snygg men det finns en del repor. Det är nytt nätagregat i den på 420w tror jag det var. totalt har jag lagt ca 5000kr på datorns uppgraderingar utan låda. Grejorna är inte mkt använda då jag bara använder min bärbara det är även den anledningen till att jag säljer. Har spelat dom flesta spel med bra upplösning och det flyter fint. Det ingår även en st 19tums compaq skärm en så kallad tjockskärm. Väldigt bra bild i den skärmen. Har även tangentbord till och trådlös optisk mus. Där ingår inget windows men mot tillägg kan man få en version dock inte intstalerat då jag inte har så mkt koll på hur man gör. Alla grejorna är nya i datorn. Och grafiken har en st zalman kylare med fläkt som gör det hela väldigt tyst. Även kylaren är ny och kostade en del. Men som sagt bud är det som gäller

Ge ett bud på alla grejorna har absolut ingen nytt av dem. Har heller inte mkt pejl på vad grejorna är värda. Om man vill så kan jag göra bra paketpriser på grejorn förutsatt att jag får veta vad det kan vara värt. Grejorna skickas inte helst. Men jag bor i halmstad och grejorna kan levereras runt om i halmstad om det skulle behövas lite beroende på var man bor. Jag är även i laholm med jämna mellanrum så dit kan grejorna också levereras. Bilder kan ordnas på grejorna

Mvh christoffer brandt

Edited by - dwain on 2007/03/01 11:50:32
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000