HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Infernal Affairs (The Departed) på TV
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2007/01/22 :  19:22:37  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message


För alla som har sett eller hört om Scorceses The Departed så kommer nu chansen att se orginalet.
SVT2 visar Infernal Affairs som är förlagan i morgon Tisdag 22.30. Snygga bilder på rör grejer utlovas.
Får man mersmak och vill kolla närmare på Audio Space grejerna som dom spelar på i filmen, så är ni välkomna på mässan i Stockholm där distributören, Dennis på DWO kommer att dema dom.





www.akkelisaudio.com

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2007/01/22 :  21:05:13  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Var just och såg den på bio, Scorceses version alltså. Det fanns en trevlig rigg i hans film också. Hur som helst - originalet bör ses likaledes. Bra film.

/M
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2007/01/23 :  21:31:50  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Om en timme börjar filmen, bänka er i soffan

www.akkelisaudio.com
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2007/01/24 :  01:05:54  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Ha!
Jag misstänkte det. Den som går på bio nu hade ett för o-amerikanskt slut för att vara en amerikansk film. Kanske var det därför jag gillade den så skarpt.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2007/01/24 :  01:33:25  Show Profile Send Ayn a Private Message
Fast originalet är bättre...

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000