Hej jag har ett litet problem. Jag söker efter några mörkare kablar till en anläggning bestående av B&W Nautilus och Primare elektronik. Vore tacksam för förslag på lite mörkare kablar. MvhKristofer
hmm det jag har hört av ovannämnda elektronik och högtalare (ej tillsammans dock) har inte varit speciellt ljust. Du har inte provat med lite alternativa placeringar/ rumsdämpning? Annars är ju t.ex MIT kablarna lite åt det mörkare hållet...
mmm svårt alltså! Problemet är ju ofta oxå att olika folk uppfattar samma kablar som antingen ljusa eller mörka-så kan ju antingen vara inbillning :-) eller systemberoende?
mmm svårt alltså! Problemet är ju ofta oxå att olika folk uppfattar samma kablar som antingen ljusa eller mörka-så kan ju antingen vara inbillning :-) eller systemberoende?
Ja eller att rummet förstärker vissa frekvenser och kan släcka ut andra. MvhKristofer
Senaste Stereoplay har markerat följande htkablar som basstarka: Fadel Art Streamline, streamflex+ samt special. Monster M1.2 , M2.2 , Z3 reference StraightWire Serenade , stage samt octave 2
Hej jag har ett litet problem. Jag söker efter några mörkare kablar till en anläggning bestående av B&W Nautilus och Primare elektronik. Vore tacksam för förslag på lite mörkare kablar. MvhKristofer
Haha, öl kan göra det svåraste problem väldigt lätt : ) Jag föreslår att du först tittar på färgen och bestämmer dig för om den är svart eller vit. Om den är svart så är den förhoppningsvis väldigt mörk om du inte hallucinerar.