Author |
Topic |
|
Boergars
Member
1641 Posts |
Posted - 2007/01/02 : 11:03:34
|
hej
Vi har vunnit ett anbud på jobbet som innebär lagerhantering och distribution av trycksaker.
Känner någon till någon användbar programvara för detta. Gärna med stöd för streckkoder. |
SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder sammanfoga medelst smält metall |
|
mr. Triatic
Member
1476 Posts |
Posted - 2007/01/02 : 11:42:41
|
Pyramid kanske kan vara något, men det är ett helt komplett affärssystem, men jag tror man kan köpa moduler, på den tiden jag använde pyramid (typ 1998-1999 nångång) så funkade det sådär, men det lär väl funka bättre idag hoppas jag. |
Livet är för kort för mono |
|
|
denada
Member
501 Posts |
Posted - 2007/01/02 : 14:05:42
|
Hmmm Vi använder oss av ett system som heter laptu... Det funkar väll så där... i våran verksamnet (rörigt lager innan och inte systemet alena man ska skylla på...) Och det har en massa trevliga funktioner som streckkoder och annat godis.... kan vara värt att titta på. ett företag i Borås eller Jönköping som kräner detta... |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
|
|
mayday
350.000-klubben
8338 Posts |
Posted - 2007/01/03 : 00:33:44
|
När jag jobbade som inköpare hade de ett affärssystem som skötte allt från fakturor till lager, SAP heter det. |
DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket Mayday DIY Blogg http://maydaydiy.wordpress.com/
|
|
|
|
Topic |
|