HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Magiska stunder
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

indoles77
Member

87 Posts

Posted - 2006/12/18 :  21:23:32  Show Profile Send indoles77 a Private Message
Lyssnade nyss på Tracy Chapman - Telling Stories och idag var en sådan där magisk stund då jag upplevde musiken på ett nästan religöst sätt - visst finns det bättre anläggningar än min men idag stämde allting precis så där bra som det bara gör någon gång emellanåt. Skall väl vara uppriktig och säga att jag inte tror att det hade så mycket med anläggningen eller strömmen för dagen utan jag var nog själv på rätt plats rent mentalt bara - men det är så himla skönt när det blir så...

För övrigt får jag tacka alla som skrivit i tråden "Fullträffar HiFi & Musik" för inspirationen. Beställde just:

Crawford Randy - Naked And True
Whitmore William Elliott - Ashes To Dust
Zelmani Sophie - Time To Kill
Knopfler Mark - Shangri-la
Bush Kate - The Kick Inside
Whitmore William Elliott - Song Of The Blackbird

Väntar med spänning på leverans - tyvärr hinner jag väl inte lyssna genom alla innan jag lämnar stereon ifred över julen när jag åker hem till päronen i Borås.

Min anläggning:
XTZ 99 W2MT
XTZ Class A-100
Pioneer DV-380-S
SAP Cables

miaber
Member

1345 Posts

Posted - 2006/12/18 :  22:26:52  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message
quote:
För övrigt får jag tacka alla som skrivit i tråden "Fullträffar HiFi & Musik" för inspirationen


Jo, men jag hoppas på ännu fler uppslag. Det är ju känslan du beskriver vi vill åt.

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000