HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Behöver hjälp med översättning av Norsktext
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/13 :  17:59:45  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Skulle behöva lite hjälp med att översätta en av Kari Bremnes texter till svenska.

Jag vet att det finns en del norrmän som är på forumet, så jag hoppas på lite hjälp från de trevliga i grannlandet

Det är "Desemberbarn" jag söker en översättning på,, dock verkar det vara svårt att hitta den norska texten,,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2006/12/13 :  19:28:52  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Låter ju onekligen som "decemberbarn"

/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/13 :  21:36:25  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Nu var det lite mer än titlen på låten...

Fast du kanske inte kan mer norska än så

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2006/12/14 :  01:37:37  Show Profile Send hal a Private Message
Du har PM Zalve.

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/14 :  08:09:34  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Tack Hal!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000