| Author |
Topic  |
|
|
Mc Square
Member

3723 Posts |
Posted - 2006/12/10 : 23:59:24
|
Moddnings-projekt har jag alltid igång,och misstag gör väl alla..?
Har lyckats ta sönder ett ben på ena kanalens dac i en Denon cd,som var mig väldigt kär och jag var nästan klar med modden när Force Majoure äntrade mitt rum...
Grejen är den att Elfa säljer förvisso PCM1702,i DIL oxå som är det formatet mina är i. Men jag känner inte alls för att krypa på knäna till Elfa, och hosta upp över 300kr(Exkl moms!!)när jag vet om att Elfa är bland dem dyraste som finns och dem är inte ensamma om att sälja PCM1702:an 
Så,har ni eler råkar hitta ett så köper jag det direkt,omedelbart och framförallt genast! PCM1702 L,är det,men vilken som helst funkar nog,behöver bara en.
Skicka mig ett PM eller maila mig på rydesmuff@hotmail.com
 Matte |
Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt... -->Mitt system EoJeud - A better snack!
"220 volt för att det kittlar så skönt" |
Edited by - Mc Square on 2006/12/12 17:35:36 |
|
|
jonasz
Member

2543 Posts |
Posted - 2006/12/11 : 01:27:30
|
| Det går inte att fixa samples från TI? |
You'll Never Walk Alone... |
 |
|
|
Mc Square
Member

3723 Posts |
Posted - 2006/12/11 : 03:10:35
|
Nope... Jag har öveskridit min gräns där,tror jag,hehe... Men du kan ju prova sampla ett par,så köper jag ett av dig om det går.....? =)
Pma mig gärna om ditt beslut sen, Mest för att hålla tråden ren och fin nu när här varit storstädning. ;)
M@ |
Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt... -->Mitt system EoJeud - A better snack!
"220 volt för att det kittlar så skönt" |
 |
|
| |
Topic  |
|
|
|