HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sista inlämningsdag för fototävling
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/11/24 :  09:34:43  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Jaja, det är en offtopic historia, men jag behöver MER BIDRAG så jag postar även här.

Ut å plåta eller använd en nyligen tagen bild av dig själv. Bifoga bilden i ett mail till mig: image@danlindberg.com

Temat är: STÄMNING

Ni har till midnatt, idag fredag.

JAG VILL HA 20 BIDRAG UNDER DAGEN. GÖR DET INTE FÖR LÄTT FÖR REDAN BIDRAGSGIVARE. VAR MED OCH TÄVLA

Artphotography

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/11/24 :  10:04:48  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
24.00 , jag hinner

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2006/11/24 :  10:13:04  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Jag hävdar samma sak som i den andra tråden:
Det är väl ändå den 24:e och inte 25:e idag, således borde vi ha till midnatt imorgon lördag...

Detta står i första inlägget i tävlingstråden:
quote:
Bidragen måste vara postade senaste den 25 Nov.

Senast 25:e inkluderar rimligen även den 25:e.
Att det är löning idag eftersom den 25:e infaller på helgen hör liksom inte hit...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/11/24 :  10:33:14  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
ztenlund: ett gammalt trick för att tummen ur

KOM IGEN.....fler bidrag, även om min "kupp" genomskådats direkt

Artphotography
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/11/24 :  14:14:24  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Ja ska Dan,,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/11/24 :  14:47:45  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Hittade inte den andra tråden med reglerna, men har iaf skickat ett bidrag med kort beskrivning av efterarbetet, så om den kvalificerar är jag gärna med :)

Stereo Audio
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/11/24 :  14:49:58  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
SA: Kolla sticky på Off-Topics

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000