HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 En blind hjälper en döv...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2006/11/19 :  18:17:30  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message

På blocket hittar man fantastiska erbjudanden. Här är ett under rubriken "Tjänster":


*****

Behöver du hjälp med välformulerade skrivelser?

Att själv skriva arbetsansökningar, processa mot myndigheter och försäkringsbolag är både energi och tidskrävande. Speciellt om man inte har skriften eller talets gåva.

Känner du att du blivit orättvist behandlad av myndigheter eller försäkringsbolag men inte orkar eller vet hur du ska formulera dig för att försöka få rätt i din sak? Om du vänder dig till mig så hjälper jag dig med att sätta ihop en prydlig skrivelse där vi på bästa sätt försöker att lyfta fram dina argument.

Ord är makt och kan man inte formulera sig på rätt sätt är det lätt att inte bli tagen allvar, är du en av dem? Ring eller mejla då ditt ärende till mig.

Prisbilden varierar beträffande uppgift och omfattning.

Vänligen

Daniel

***
Jahapp....

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2006/11/19 :  18:48:28  Show Profile Send CarlssonH a Private Message
Det finns en annan som försöker tjäna pengar på att människor har det svårt (oxå blocket):
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Till mig kan du ringa om du känner att allt har kört fast. Stora som små problem kan vi tillsammans hitta en lösning på.
Med lång erfarenhet av livets olika händelser vill jag gärna finnas till hands och hjälpa till.

Ex. Familjeproblem
Hopplös kärlek
Ensamhet
Ekonomiska och juridiska tråkigheter
Framtidsplanering

Jag finns även till när du behöver någon att prata med.

Startavgift: 200.- Vi lägger sedan upp betalning efter personlig ekonomi.

DET FINNS HOPP ÄVEN I HOPPLÖSA SITUATIONER!

Varmt välkommen att ringa

Andrej
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Trist att läsa
Fast å andra sidan tar han ju "bara" 200:- i startavgift, det är ju billigt och bra för människor med ekonomiska bekymmer.

Jag tror ändå att om man ska behöva betala för att dela med sig av livets tråkigheter så ska man nog ta kontakt med en seriös psykolog.

A balanced diet is a cookie in each hand.

Edited by - CarlssonH on 2006/11/19 18:49:13
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000