HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Välsjungande högtalare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Magic
Member

105 Posts

Posted - 2006/11/07 :  14:16:43  Show Profile  Visit Magic's Homepage Send Magic a Private Message
Håller på att färdigställa en möblerad lägenhet i källaren, och givetvis måste det ju finnas en liten stereo! har någon tips om ett par välsjungande högtalare för en billig peng max 4000kr. Skall ju inte själv sitta där nere och lyssna men man vill ju inte slänga in något skräp heller (vet ju aldrig om man blir förvisad dit ner någon gång i framtiden ;). Det skall vara ett par små högtalare eftersom detta rummet som är Sov/hifi/tv rum inte är mer än 10kvm och bara har en takhöjd på 195m efter att undertaket är på plats. Skall lägga upp en bil så ni kan få se.

"Ljudrätts Aktivist Javisst"

Jobbar med snygga ljudabsorbenter åt Akustikmiljö i Falkenberg. www.akustikmiljo.se

Nu med Web-shop

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2006/11/07 :  15:25:13  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Quad 11L, lätt.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/11/07 :  15:44:30  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Ett par hemma lackade Pip

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2006/11/07 :  16:05:20  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message
Tänkte faktiskt också föreslå pip....... men det var ju redan gjort

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

guldfisk
Semesterfirare

899 Posts

Posted - 2006/11/07 :  21:46:18  Show Profile  Visit guldfisk's Homepage Send guldfisk a Private Message
piP kostar ju 4000 kr plus kostnader för lack, lim och lödning. Plus resa till Täby om man bor långt bort.

12L har jag uppfattat ska vara avgjort trevligare än 11L, men då får man väl leta begagnat. Mullbenkts 11L är för övrigt till salu.

...perspektiv...
.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000