HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 TT KUZMA Stabi+STOGI Reference SÅLD!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stefanolo
fd. Stogi

396 Posts

Posted - 2006/11/07 :  01:54:47  Show Profile Send Stefanolo a Private Message
Skiljs motvilligt från min trotjänare för att finansiera nya äventyr.

KUZMA STABI skivspelarverk i absolut referensklass. Solitt ek-chassi med silikondämpad upphängning. Fempunkts axellagring; ett av de (om inte DET) tystaste och mjukaste lager som konstruerats. Samma princip som gjort Well Tempered-spelaren odödlig. Mycket påkostad synkronmotor med extern nätstabilisator/strömförsörjning. Nypris 25 000 SEK.

STOGI REFERENCE tonarm. En arm i absoluta toppskiktet med precision utöver det vanliga. Van den Hul M.C.D 502 silverkabel för tonarm/signalkabel. För att få ett stabilare fundament för pick-upen så får du montera den på en tegelsten. Nypris 18 500 SEK.

Verk och arm nyligen servade och genomgångna av auktoriserd person och armen dessutom inspekterad/servad av konstruktören Frank Kuzma.

Två drivremmar medföljer (värde ca 500 SEK/st) samt två olika original-skivmattor.

Fullständigt originalembalage och manual medföljer.

PRIS: Säljes helst komplett 22 000 SEK 16 000 eller bud(Nypris 43 500 SEK).(kan tänka mig att sälja verk eller arm separat. Verket 10 000 SEK och armen 8 500 SEK). SÅLD

Finns i Malmö. Skickas helst inte. Jag levererar inom rimligt avstånd efter överenskommelse. Maila eller ring 0709-369055.

Bilder kan mailas efter förfrågan.

För ytterligare info se: http://www.kuzma.si/stabiang.htm
http://www.kuzma.si/stogirefang.htm

Edited by - Stefanolo on 2006/11/09 21:01:29
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000