I huvet har jag funderat på nåt i stil med 27TDFC och dubbla Seas Ca18RLY. Kanske nåt att prova,,, Eller var tanken att bygga nåt färdigt kit ? Har du kollat in SEAS egna DIY kit ?
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
som alltid får jag väl rekommendera de Herukas som Bubbel pekade mig mot. De låter helt underbart och är riktigt lättdrivna. Endast låda och ett element. Elementen kostar ca 1600:- per styck inkl frakt och lådorna slutar väl på totalt en 1200:- eller nått beroende på material.
Tänkte bara tipsa om några fler sidor än redan nämnda, där det finns en del "projekt". Har säkert fler sidor bland mina "favoriter", men dessa hittade jag lite snabbt. Kan lära sig mycket genom att läsa väldokumenterade byggen.
Kolla HiFi-kit igen. Spana in AUDES! Bra grejjer - estniska högtalare. Köper du 10st får du en Kalshnikov på köpet. (Det sista var inte sant, däremot att det är bra grejjer).
tråkigt nog så finns det ju inte nya element till EPS:erna längre! som jag har förstått det iaf... men det har kommit många bra förslag i tråden och jag hoppas det kommer fler så att man får ytterligare inspiration.