HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Service på tuner Sansui TU-9900
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Big Pete
Member

224 Posts

Posted - 2006/11/06 :  19:00:48  Show Profile Send Big Pete a Private Message
Har just köpt en trevlig tuner Sansui TU-9900 men den behöver uppgradering, genomgång och alignments. Vem är bra på sådant i Sverige? Du som lyssnar till denna förträffliga radio, hör av dej med intryck och tips. Tack på förhand.

PSET-High Smile Value Per Watt!

Egill
Member

376 Posts

Posted - 2006/11/06 :  19:22:55  Show Profile Send Egill a Private Message
Kanske AH ljudteknik i Lund? Jag är inte säker, men jag har för mig att han dels har hållt på en hel del med tuners och dels haft hand om Sansui.

Vituð ér enn, eða hvað?
Go to Top of Page

CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts

Posted - 2006/11/06 :  23:20:14  Show Profile Send CarlssonH a Private Message
Big Pete, om du har vägarna förbi eller bor runt västkusten rekommenderar jag att du hör av dig till Audio & Videoteknik i Väst AB på nr. 031-25 25 47, de finns i Sisjön söder om GBG. Har själv haft ett par klassiska enheter för service och reparation hos dem.
By the way, GRATTIS till din tuner, har tyvärr aldrig hört den själv bara läst om den och vad jag förstår så är den mer än OK.

A balanced diet is a cookie in each hand.
Go to Top of Page

Big Pete
Member

224 Posts

Posted - 2006/11/08 :  19:19:27  Show Profile Send Big Pete a Private Message
Var inne och pratade med Anders på AH Ljudteknik i Lund och det visar sej att han har mycket reservdelar och servicemanualer så det blir nog ett besök till hos honom. Tack för informationen.

PSET-High Smile Value Per Watt!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000