HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 The Killers - Sam's town
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/10/30 :  14:50:24  Show Profile Send DIESEL a Private Message
När man sitter hemma och lyssnar på nya skivsläpp nu i höstrusket så slår det plötsligt till. Innan jag ens har hunnit lyssna färdigt på skivan dessutom. Här är årets bästa skiva från The Killers ...

Nu har jag lyssnat på den mer eller mindre oavbrutet en hel vecka (senaste skivan med Placebo får hoppa in lite då och då oxå) och kan bara säga att det här är en skiva där alla låtarna är riktigt starka.

Singeln/videon When You Were Young vevas oavbrutet på MTV2 och jag kan lova att det dröjer nog inte länge innan det dyker upp nya singlar/videos från denna platta

KÖP !!

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand

aleks
Member

79 Posts

Posted - 2006/10/30 :  17:31:45  Show Profile Send aleks a Private Message
Köpte skivan från Austrlien för ca en månad sen när jag var där, Australiensiska versionen innehåller även en bonus låt som är mycket bra.

Grymt bra skiva,REKOMMENDERAS!!

//Alex

Airport Express - Dared MP-6 - Amphion Helium 510
Go to Top of Page

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/11/13 :  21:57:35  Show Profile Send DIESEL a Private Message
Nästa singel/video Bones gick rakt in på NME Chart Show's första plats här på MTV2. Missa inte denna fantastiska skiva ...

//DIESEL

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2006/11/13 :  23:46:54  Show Profile Send ryst a Private Message
Ja det är tur att smaken är olika. Tycker skivan låter som en blandning av en nykter David Bowie/Hair samt någon 80-talsdynga.

Edited by - ryst on 2006/11/13 23:48:22
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000