HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Mirage Omni -: SÅLDA:-
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2006/10/21 :  19:40:30  Show Profile Send Pettersson a Private Message
SÅLDA för 5 000:-
Mirage Omni 250. Med 2 st 5,25 tums basar i polytitan + diskant. Ger stadig bas och ett rundstrålande ljud. 40 Hz - 20 kHz +/- 3 dB, 93 dB. 20x97x35 cm. Körsbär. Tveekad med Martens Miles 3 (med Clearlight koner; 28 mm höga) fötter, tvättad fårull och så har jag limmat in asfaltmattor i övre kaviteten
Mirage Omni CC. Centerhögtalare rundstrålande. 2 st 5.25 tums basar. 1 st 3 tums mellanregister + diskant. Låter inte "jobbigt", utan luftig och detaljerad. 40 Hz - 20 kHz +/- 3 dB. 90 dB. 55x20x25 cm. Körsbär.
Tveekad med Clearlight (10 mm höga) koner, tvättad fårull och så har jag limmat en asfaltmatta undertill (syns ej).
Nypris 4 500: -

Dessa tveeks har gjort att högtalarna låter renare än vad de gjorde från början (tycker jag). Högtalarna är ca: 2 år gamla och är i nyskick. Kvitto finns, köpta på Hi-fi-punkten i Skövde, men har tyvärr ej org. kartongerna. Detta är inget problem då jag har tillgång till bra kartonger om det blir aktuellt att skicka. Köparen betalar ev. frakt. Länk är till Hifi-Punkten, önskas bilder på mina högtalare mailar jag gärna. Bor gör jag i Lidköping.

http://www.hifi-punkten.se/hogtalare.htm

e-post: mp.0501@telia.com
Mob.nr.: 070-78 78 286
Paketpris: 6 500kr 6 000kr eller bud (säljes endast ihop).

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare

Edited by - Pettersson on 2007/03/18 12:07:09
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000