Author |
Topic |
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2006/10/18 : 08:23:16
|
Grattis Mickel-mackel!
Du har väl inte drabbats av Röda Tråden-feber? Det vill säga den åkomma som innebär att hela kroppen skriker efter att gå och lägga sig men ändå måste man bara sitta uppe och kolla in en ledtråd till
I kväll är det jag som inbjuder till Röda Tråden. Då blir det betydligt tidigare start - första ledtråden kommer redan vid sjutiden. Detta för att jag ska få tidsschemat för kvällen att gå ihop, samtidigt som jag vill kunna slutföra tråden inom rimlig tid.
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Mickel-mackel
RödaTråden vinnare
4935 Posts |
Posted - 2006/10/18 : 09:23:14
|
Tack för alla gratulationer! Om det är någon feber är svårt att säga, men helt klart blev sänggåendet lite senare än det var tänkt... =)
Tur nog kan jag flexa på jobbet och hade inga tidiga möten idag, men nu är jag på väg iaf.
Måste bara fråga, att filmen "Enemy at the gates" gick på TV i helgen, gav det iden till trådens ämne? Jag såg filmen själv, och helt klart ledde det mina tankar, när jag fick ledtrådarna, åt det hållet (rätt håll).
//Mikael L |
|
|
Magils
Member
7061 Posts |
Posted - 2006/10/18 : 09:26:43
|
Grattis Mickel-mackel !!! Jag sussade redan när den startade...och hade knappast tatt den ändå.
Om nån har RT-feber så är det väl Bostrowskij...så jag är tacksam till Mickel, som hindrar B att ta setet. ( än har jag inte gett upp set hattrick-chansen, men då får jag nog hålla mig vaken)
edit: Enemy at the Gates, är en grym film...ur många aspekter. |
- Det finns inget problem som är större än lösningen..
- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225 |
Edited by - Magils on 2006/10/18 09:28:03 |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2006/10/18 : 09:34:00
|
Nej Magils - bostrowskij lider av en annan åkomma som du borde känna igen - Röda Tråden-mani. Det vill säga hur borta man än är och hur hopplösa gissningarna än känns, så nog f*n är de rätt.
/Jörgen G
|
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
bostrowskij
RödaTråden vinnare
839 Posts |
Posted - 2006/10/18 : 10:41:14
|
Haha, ikväll slipper ni dock mig ( åtminstone första timmarna i alla fall jag får hoppas att Jörgen knåpar ihop en riktigt klurig tråd ) eftersom jag ska ägna mig åt en annan "mani", nämligen klubbmästerskap i schack. |
|
|
Topic |
|