HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 lite blandad skräp
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/10/14 :  16:10:41  Show Profile Send dwain a Private Message
hejsan tänkte kolla intresset för min baslåda. den är diy-byggd inte jag som byggt den. den är i körsbär tror jag finns någon liten repa men dessa är ytterst små. Lådan är en kopia på en B&W låda sa han som byggt den. skiljevägg mellan bas å slutsteg sitter just nu en jblbas i från ett par e100 och inget slutsteg. säljes till högstbjudande bilder kan ordnas vid intresse.

Mvh christoffer

Edited by - dwain on 2006/11/13 15:33:57

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/10/19 :  19:56:10  Show Profile Send dwain a Private Message
ingen som är intresserad? vill bara bli av med den å tänkte att några hundralappar kan den vara värd. har även ett par ortofon högtalare till salu i bra skick med tanke på åldern dessa är från 76 jag är andra ägaren på dom. det är ett par mindre ortofon burkar. bud på dessa också
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/11/13 :  15:39:10  Show Profile Send dwain a Private Message
har även 3 st bilbasar av okej kvalite säljes för högstbjudande 2 tior å en tolva de är på
10 ca 450 max fattboykant spelar djupt å snabbt med bra drivning
10 ca 420w max spelar väldigt högt å förhållandevis djupt med bra drivning
12 ca 500w max fattboykant spelar djup å ruskigt högt.

pris kom med förslag allt inklusive skambud kommer att kollas behöver bli av med allt har inte plats till mer.

Har även ett yamaha lik en förstärkare a-550 spelade bra i ca 10 min sen tyckte den inte om att vara subwoofer förstärkare längre skänkes bort mot avhämtning. saknas en och annan skruv möjligtvis till locket

hämtning vore bäst med allt men små grejor kan skickas mot betald frakt
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000