Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2006/09/18 : 22:14:44
|
.....snarare Filmkuben
Filmkrönikan för mig skall recensera filmer och gärna ge lite kort information om regisören eller inspelningen eller så. Men det är filmerER som skall recenseras.
Prata gärna om vad den och den regisören hade på sig för kalsonger och hur det påverkade linsval och klippning just den dagen.
Ha med gäster i studion och låt dem prata om sin karriär, eller varför inte om lokaltrafikens påverkan på....Men gör det i ett annat program!!! Kanske just Filmkuben
Titta mindre i naveln och mer på duken !!!
M
Besviken? Ja!!!
|
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
10
Member
732 Posts |
Posted - 2006/09/19 : 18:23:25
|
Haha, mina känslor på pricken! Om det inte blir en avsevärd uppryckning till nästa program, lär det bli det sista jag ser den här säsongen. |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2006/09/19 : 23:56:58
|
Det är väl det vanliga som gäller ?
Polska/Ryska/ möjligen franska regisörer som FÅ har hört talas om,,, Då är det en film att se,,, Sen att INGEN fattar NÅT av den, spelar ingen roll... |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Stereo Audio
Member
674 Posts |
Posted - 2006/09/20 : 01:53:41
|
Att ingen fattar dem är väl meningen, då kan man ju inte ifrågasätta dess briljans på grund av det alltför komplexa intellektet som skapat mästerverken, typ. |
Stereo Audio |
|
|
whiskyman
Member
3896 Posts |
Posted - 2006/09/24 : 17:20:13
|
Med den programledaren som de nu valt så var det inte mer att vänta än att den skulle bli mycket sämre än innan.Hon verkar inte ta till sig kritiken som riktas mot programmet.
Orvar var ju kul att se.Framför allt när han kom in utklädd till vampyr. Det här var inte ett dugg kul att se tycker jag. mvhKristofer |
Edited by - whiskyman on 2006/09/24 17:22:35 |
|
|
ninja
Member
2476 Posts |
Posted - 2006/09/24 : 17:25:36
|
quote: Det är väl det vanliga som gäller ?
Polska/Ryska/ möjligen franska regisörer som FÅ har hört talas om,,, Då är det en film att se,,, Sen att INGEN fattar NÅT av den, spelar ingen roll...
!!!??? |
Made in SFRJ! First they came; HD 60 fps |
|
|
rannagarden
Reportage-Harry 2006
4161 Posts |
Posted - 2006/09/24 : 20:02:53
|
Vad är det för fel på att bara kolla filmen före alla andra bio-besökare och sedan recensera den med lite klipp och kort pladder om div. handling och skådisar på tv? Det är uppebarligen ett förlegat koncept. Så istället måste vi vara 'svåra' och prata inverterat fikonspråk med Freudianska ordvrängelser för att förklara att den här filmen kommer slå box-office-rekord och tittarna hyllar, men är naturligtvis precis kass. Och den här filmen, som aldrig fått en chans på vettig bio-tid, och som ingen förstår och ingen vill se - ja se den är ett mästerverk.
Man får ut mer av att glana trailers på nätet.
/M |
|
|
|
Topic |
|