Kolla med FBK. Han har en 2105:a som han funderar att uppgradera ifrån. Hans exemplar är i silver.
2105 är mycket bra med ett lovprisat och omtyckt förstegsdel. Priserna verkar ligga på 3500 - 4000 SEK på en 2105:a. Vad jag har sett iallafall... Dock finns det väldigt få ute på beg-marknaden.
quote:2105 är mycket bra med ett lovprisat och omtyckt förstegsdel. Priserna verkar ligga på 3500 - 4000 SEK på en 2105:a. Vad jag har sett iallafall... Dock finns det väldigt få ute på beg-marknaden.
Priset står sig minst sagt bra för den där maskinen med tanke på att den i höstas såldes för 3995kr utav Hifiklubben!
Ja, absolut. Receivern är ju "hypad" inom vissa kretsar vilket garanterat bidrar till bra andrahandsvärde (åandrasidan har de exemplar jag sett utomlands även de gått för rätt höga summor jämfört med nypriset).
EDIT: Fick lite extra pengar över så nappade istället på Audivision. Fabriksnya med full garanti. Tack Nygga!
Det blev alltså en AVR-2105, men ny sådan. :) Audiovision har något restlager kvar. Kostade lite mer men tyckte det var värt det för att få garanti osv.