HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 XTZ 99.26
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mr Dirkschneider
Member

84 Posts

Posted - 2006/09/14 :  03:15:17  Show Profile Send Mr Dirkschneider a Private Message
Är den nån som hört dom i ett ok rum?

The devil is a loser and he's my bitch
Lordi

Dan Brickman
Member

1179 Posts

Posted - 2006/09/14 :  19:42:59  Show Profile Send Dan Brickman a Private Message
Menar du dessa?



I så fall kan jag rekommendera dom till dom pengarna

"My mistress eyes is nothing like the sun
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2006/09/14 :  20:52:12  Show Profile Send BosseBula a Private Message
Dan Brickman: Har du hört dom? Kan du ge ett vidare omdöme? Bara av nyfikenhet...

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

Mr Dirkschneider
Member

84 Posts

Posted - 2006/09/15 :  01:22:37  Show Profile Send Mr Dirkschneider a Private Message
Nej det är inte den jag menar. 99,26 är den här. http://www.xtz.se/produkter/xtz_9926_pres.html

The devil is a loser and he's my bitch
Lordi
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2006/09/15 :  01:58:44  Show Profile
Dom är väl inte släppta ännu?`

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

uncle buck
Member

105 Posts

Posted - 2006/09/15 :  11:44:17  Show Profile  Visit uncle buck's Homepage Send uncle buck a Private Message
Allt man behöver veta står ju i texten:

quote:
High-End Monitorhögtalare i referensklass


quote:
Ljudkvalité i High-End-klass


Om jag skulle fått en krona varje gång XTZ använde ordet High-End...ja, då hade jag varit en Hi-End Roller



Edited by - uncle buck on 2006/09/15 11:45:30
Go to Top of Page

Dan Brickman
Member

1179 Posts

Posted - 2006/09/15 :  12:49:36  Show Profile Send Dan Brickman a Private Message
High end är ju verkligen att ta i men för priset är dom riktigt trevliga i alla fall

Bosse bula: använd gärna sökfunktionen på XTZ så hittar du nog omdömmen så det räcker

"My mistress eyes is nothing like the sun
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2006/09/16 :  20:55:47  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message
Hej.
Det här inlägget hjälper kanske inte dig, men jag kan väl ändå passa på och skriva vad jag tycker om mina XTZ 99 MT.
Jag såg dom beggade för en 500:- så jag slog till.
Tanken var att ha dom som datorhögtalare, för dom verkade kunna bräda det som datorbutikerna kränger iaf.

När jag fått hem dom började jag med att koppla dom i min vanliga stereo och testa dom lite.
Jag gjorde inte någon väldig analys av dom, konstaterade att jag är rätt nöjd med ljudet, men att dom tålde inte att spelas så speciellt högt. Viss musik kunde t.om. få det att skorra illa vid basgångarna vid rätt moderat volym.
Det är iofs små burkar, men jag vet att det finns lika små prylar som inte slår igenom så här fort ialla fall.

Mitt datarum är på endast 7kvm, så jag behöver knappast mata in så många watt, så här går det väldigt bra.
Jag driver XTZ99 orna med en t-amp, och är rätt övertygad att jag har ett (2-kanals) ljud som är avsevärt mycket bättre och mer hi-fi än jag fått om jag kastat samma pengar (totalt ­ca 900:-)på något creative-högtalarsystem.

//ML
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000