Author |
Topic |
|
Reference Audio
Starting Member
41 Posts |
Posted - 2006/09/08 : 08:57:29
|
Hej nu kommer äntligen en översikt på vad som kommer visas hos oss!
Utställare
Septon Paul från Septon kommer att visa produkter från Marantz, Rotel och Mirage. Han kommer bland annat spela på Mirages nya high end högtalare.
harman/kardon Joakim från harman international kommer att visa produkter från H/K, Infinity och JBL. Han kommer bland annat att visa den kompletta hembiolösningen "Digital Lounge" från harman/kardon.
Digitalbild Bosse från Digitalbild kommer att visa produkter från KEF, Rega och kablar från Chord Company. Han kommer bland annat att spela KEFs Reference serie i sin senaste version UniBalace.
Audionord Ludwig från Audionord kommer att visa produkter från Krell, Wilson och kablar från Nordost. Han kommer att spela bland annat på Krell FBI och EVO-505 med högtalare från Wilson.
Jenving Jörgen från Jenving kommer att visa kablar och kontakter från Supra.
Interconnect Nordic Tomas från Interconnect Nordic kommer att visa Kablar och kontakter från Monster Cable och stativ och fästen från B-tech.
Pioneer Tony på Pioneer kommer att visa en del nyheter från Pioneer, bland annat dom nya plasmaskärmarna.
Interceptor Audio Jesper på Interceptor Audio kommer att visa produkter från Martin Logan, Ayre och kablar från Crystal Cable. Han kommer bland annat att spela på Martin Logan Summit.
Audio Squad Mike från Audio Squad kommer att visa produkter från Monitor Audios Gold och Silver serier.
Cavena Peter från Cavena kommer att visa skärmar från LG.
Sony Per-Martin från Sony kommer att visa Sonys nya serier av skärmar.
|
Reference Audio - www.ref.se - Götgatan 35 - Stockholm- - tel 08-642 80 64 |
|
Joav
Member
233 Posts |
Posted - 2006/09/08 : 13:06:33
|
Jag kommer! |
Jag lär mig av att ställa dumma frågor Gör din Streo glad spela "Riltons vänner" www.riltonsvanner.com |
|
|
j0akim
Member
1387 Posts |
Posted - 2006/09/13 : 16:04:34
|
när ska detta visas? |
Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP
Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod Mitt galleri |
|
|
Nykmark
Member
379 Posts |
Posted - 2006/09/13 : 17:49:12
|
Lördagen den 30:e September och söndagen den 1:a Oktober |
Det är du som avgör om din anläggning låter bra! |
|
|