HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 kattforum
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

plind
Member

1378 Posts

Posted - 2006/09/03 :  22:34:56  Show Profile Send plind a Private Message
Om man har fler intressen än HiFi så finns självklart forum även för dessa. Själv gillar jag som bekant katter och har nu blivit medlem på ett forum för dylika.

Där finns över 5000 registrerade medlemmar som är synnerligen aktiva, inläggen flyter in i en rasande takt

Om HiFi-forum är kraftigt mansdominerat så tycks det motsatta gälla på kattforum Liksom här så finns det ett OT-forum och där är det sannerligen högt i tak vill jag lova, eller vad sägs om ämnesrubriker som;"vilka 5 forummedlemmar skulle du kunna tänka dig att ha sex med?" , "sextest(hur kinky är du)", "sex med 5 kändisar",
"sexleksakstråden..." ,"orgasmer..."

Ja, nu när man fått till HiFi-bitarna i hemmet så kanske det är läge att fördjupa sig i lite håriga saker
Bara att ta på sig hjälmen och suspensoaren och kasta sig handlöst in i debatterna med vilddjuren.

Skulle ni hitta mig totalt sönderriven med bitsår i strupen så vet ni vad som hänt

Vi ses på Arken(om inget kommer imellan)

mr. Triatic
Member

1476 Posts

Posted - 2006/09/03 :  22:47:16  Show Profile Send mr. Triatic a Private Message
Hmm... ett lustigt fenomen det där, det är nog ganska typiskt för kvinnodominerade forum

Livet är för kort för mono
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/09/04 :  00:35:23  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
och URLen var ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

plind
Member

1378 Posts

Posted - 2006/09/04 :  08:46:37  Show Profile Send plind a Private Message
www.kattforum.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000