HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vibrationsdämpare , ett tips
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/08/24 :  20:06:46  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Jag hittade en katalog på jobb som bla innehöll olika vibrationsdämpare. Nån kanske har nån nytta av det


http://www.ulinco.se/components/prod_vibration.htm
http://www.ulinco.se/files/kataloger/COMP_8_sv_165-180.pdf

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2006/08/24 20:09:39

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/08/24 :  20:30:08  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Om jag inte är helt fel ute så tror jag att den "spetsige" och den med gängtapp i vardera ända finns på Biltema? Har för mig att jag såg dem där...
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/08/24 :  20:49:53  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
det som är bra är att i .pdf filen hittar man en massa olika modeller o en massa olika hårdheter , har Biltema det med ?

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/08/24 :  22:26:54  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Inte den blekaste... Kände bara igen dem och funderade på om det inte var där jag sett dem.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000