HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Finns det nån aktiv elektriker på forumet ?!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/08/16 :  03:57:54  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Har ett gäng frågor ang nydragning av kablage till bla Stereon, men även annat som jag önskar svar på?!


"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

Stickan
Member

1725 Posts

Posted - 2006/08/19 :  00:30:41  Show Profile Send Stickan a Private Message
INGEN Vi är kanske bara ett hopplöst gäng teoretiker!

Praktikant på "Radio TV Hörnan" i Malmö.
Go to Top of Page

Mc Square
Member

3723 Posts

Posted - 2006/08/19 :  00:35:18  Show Profile  Visit Mc Square's Homepage Send Mc Square a Private Message
En "chansning" är ju Faktiskt.se.....

Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt...
-->Mitt system
EoJeud - A better snack!

"220 volt för att det kittlar så skönt"
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/08/19 :  01:28:05  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Jo då,, Jag fick ett PM.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

d.ma
Member

233 Posts

Posted - 2006/08/19 :  09:03:37  Show Profile  Visit d.ma's Homepage Send d.ma a Private Message
Zalve,,, fråga på vad behöver du veta? / EL-Daniel
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/08/19 :  13:17:07  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Zalve; du har ju Jorma oxå !!

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

LarsTokyo
100.000-klubben

776 Posts

Posted - 2006/08/20 :  07:47:40  Show Profile Send LarsTokyo a Private Message
Jorma har väl inte synts till på ett tag här? Eller är det bara jag som missat hans reportage från Japan?

Nu i North Carolina, USA.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/08/20 :  14:23:12  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
som jag skrev, jag har fått ett PM från en EL kille. SÅ det har löst sig med mina frågor,, för denna gången.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000