HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Hörlurar Sony MDR-CD3000 samt MFSL-skivor
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mcbiff
Member

218 Posts

Posted - 2006/07/30 :  21:57:27  Show Profile Send mcbiff a Private Message

Tre stycken inplastade MFSL-skivor
Detta är något mycket sällsynt idag. Alla dessa skivor har jag haft i min ägo i ungefär fem års tid, och jag tror knappast att de går att få tag på ens på eBay i dagens läge. Det handlar om Guns N' Roses och MFSLs fantastiska ljudkvalitet, en oslagbar kombination. Albumen i fråga är Use Your Illusion I, Use Your Illusion II och GN'R Lies. Jag minns inte exakt vad jag betalade, men det var många sköna hundralappar styck. Varför sälja? Jag har faktiskt dubletter av ett par av skivorna och tänkte att någon annan skulle få chansen att njuta.

Pris: Rimliga bud beaktas.


Sony MDR-CD3000
Riktigt bra Sony-lurar som nu inte finns att köpa nya längre. Kostade runt 5000:- när jag köpte dem för ungefär fem år sedan och det märks på ljudet. De spelar detaljerat och snabbt utan att ha en påträngade diskant i mitt tycke, givetvis är även basen närvarande på ett förtjänstfullt vis. Klart bättre än de Grado SR325 jag uppgraderade från. Byggkvaliteten är också på topp och de är mycket bekväma att ha på sig tack vare ett självjusterande huvudband.

Skicket är perfekt, inte en repa överhuvudtaget. De spelar precis lika bra nu som den dagen då jag fick dem. Levereras i en låda modell större som synes på bilden.

Pris: SÅLDA

Edited by - mcbiff on 2006/08/23 18:43:10

mcbiff
Member

218 Posts

Posted - 2006/08/20 :  20:42:35  Show Profile Send mcbiff a Private Message
Sänkt pris på hörlurarna.
Go to Top of Page

Claes_Ireland
Member

2146 Posts

Posted - 2006/08/22 :  16:47:54  Show Profile Send Claes_Ireland a Private Message
Får tacka mcbiff för en snabb, enkel och fördömlig affär.

Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
Go to Top of Page

mcbiff
Member

218 Posts

Posted - 2006/08/23 :  18:42:06  Show Profile Send mcbiff a Private Message
Tack själv. Hoppas du blev nöjd med hörlurarna!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.53 sekunder. Snitz Forums 2000