HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Högtalare JM Lab Electra 915.1 "Sålda"
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Raffe
Member

142 Posts

Posted - 2006/07/29 :  13:26:40  Show Profile Send Raffe a Private Message
Tjo ,

Måste bli av med dessa nu, hittar ni nåt bättre under 15000 så ska ni ha nobelpriset . Är glad om jag slipper skeppa dom till England...

Säljer mina högtalare för 7500(bud?). Har köpt nya o behöver platsen dessa står på... Ett litet märke på ena högtalaren annars i bra skick(låter givetvis som dom ska). Spikes ingår som sagt var, vill ni inte ha dom blir det nån krona billigare.

Färgen är röd körsbär(signatur numera) och dom finns i Karlshamn, Blekinge. Kan skickas då emballage finns kvar men helst ser jag att en eventuell köpare kommer hit för lyssning o inspektion. Då jag jobbar skift tas kontakt via e-post(eller PM). Högtalarna som kan ses nedan användes i senaste Hifi o Musik till o utvärdera en för-slutstegskombo i prisklass 120'sek+.

Supra Ply 3,4 4x2m terminerade med spadar ingår också(kostar normalt runt 1000).



http://bilder.prisjakt.nu/bild.php?p=13219&st=2

(Inte riktigt så röda som dom ser ut o vara på bilden...)

Mvh Jonas
gustafssson@bredband.net

Korta kjolar är bra ju mindre långa dom är.

Å så här ser min anläggning ut för tillfället:
Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra

Edited by - Raffe on 2007/03/12 21:38:09

Raffe
Member

142 Posts

Posted - 2006/08/25 :  17:57:25  Show Profile Send Raffe a Private Message
Snorbilligt ju

Men hallå, kanonhögtalare till bra pris... Bara att slå till!

Inga bud heller?

Korta kjolar är bra ju mindre långa dom är.

Å så här ser min anläggning ut för tillfället:
Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra

Edited by - Raffe on 2006/09/19 22:36:13
Go to Top of Page

Saro
Member

1721 Posts

Posted - 2006/10/20 :  22:00:22  Show Profile Send Saro a Private Message
Har ägt ett par och kan inte bara säga att det är en klippa till lådhögtalare. Riktigt potent.
Go to Top of Page

ThinMan
Member

215 Posts

Posted - 2007/02/27 :  11:51:08  Show Profile Send ThinMan a Private Message
Du har PM.

Bop til you drop
Go to Top of Page

Raffe
Member

142 Posts

Posted - 2007/02/27 :  15:46:00  Show Profile Send Raffe a Private Message
ThinMan:

Du också;-)

Korta kjolar är bra ju mindre långa dom är.

Å så här ser min anläggning ut för tillfället:
Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra
Go to Top of Page

ThinMan
Member

215 Posts

Posted - 2007/03/08 :  14:49:16  Show Profile Send ThinMan a Private Message
Jonas,

Kan detta vara till en liten hjälp?

http://www.hifi-corner.com/pdf/jmlabs.pdf

Bop til you drop
Go to Top of Page

Raffe
Member

142 Posts

Posted - 2007/03/08 :  15:12:48  Show Profile Send Raffe a Private Message
Tackar som f*n, TM! Den länker har jag (inte jätteaktivt) letat efter. Det är en snubbe i England som verkar riktigt intresserad, har fått tre mail på två dar... Verkar dock lite jobbigt med fraken. Och DYRT...


//Jonas

Korta kjolar är bra ju mindre långa dom är.

Å så här ser min anläggning ut för tillfället:
Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000