HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 För- & slutsteg säljes *QUAD 34 & 306* SÅLD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

xdakob
Member

288 Posts

Posted - 2006/07/26 :  21:47:49  Show Profile Send xdakob a Private Message
Hej!

Säljer nu min för- slutstegs kombination pga att jag köpt en integererad förstärkare.

Försteget är ett QUAD 34 av den sena (grå knappar) modellen. Fyra ingångar: Radio, Disc(phono), CD och Tape. Skicket är mycket bra, inga repor eller dylikt.

Slutsteget är ett QUAD 306 på 2x50W. Högtalarkontakter som tar banan, spadar och skalad kabel. Bra bruksskick med några repor på locket samt lite färgskav på kylflänsarna.

Ljudet är åt det varma hållet och med bra stereoseparation.

Säljer för och slutsteg tillsammans för det facila priset av 3000:- 2500:- SÅLD prutat och klart.

Kan skickas, originalkartongen finns kvar till försteget, köparen betalar frakten.

Finns i Uppsala, kan provlyssnas om så önskas.

Hör av er via PM, mail eller telefon.

MVH

Daniel

xdakob@spray.se
0709322924




mvh Daniel
Analogt:
Linn Basik med Ittok LVII och AT-95E - Musical Fidelity X-Lps v8/Edison One

Digitalt:
Squeezebox - Beresford Dac Caiman

Edison One - Linn LK140/Quad 303 Netaudio/Edision 12 - Audioquest Granite Bi-wire - Opus3 Chorus

Edited by - xdakob on 2006/08/07 19:10:24

Zombie
Member

2502 Posts

Posted - 2006/08/03 :  10:50:51  Show Profile Send Zombie a Private Message
det där skall du sälja på eBay till hösten...kommer nog ett par jappar som nappar på 3500 pix, fick 2000 för min grafit-34

Översätter gärna eng/ty/dan/nor/est-sv, sve/est-eng, men tar betalt...fast inte så mycket
Go to Top of Page

xdakob
Member

288 Posts

Posted - 2006/08/03 :  11:05:28  Show Profile Send xdakob a Private Message
Ojdå, ebay måste jag kolla upp. Tack för tipset! Annonsen ligger kvar om det finns någon som är intresserad av en fin kombination här i Svedala!

MVH

Daniel

mvh Daniel
Analogt:
Linn Basik med Ittok LVII och AT-95E - Musical Fidelity X-Lps v8/Edison One

Digitalt:
Squeezebox - Beresford Dac Caiman

Edison One - Linn LK140/Quad 303 Netaudio/Edision 12 - Audioquest Granite Bi-wire - Opus3 Chorus
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000