HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Harmonic Tech Pro Silway mk2 **SÅLD**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Soulman
Member

441 Posts

Posted - 2006/07/18 :  19:40:01  Show Profile Send Soulman a Private Message
Dags att sälja av mina kablar.

Harmonic Tech Pro 11 - högtalarkablar
Singlewire 2,5 * 2 meter terminerade med spadar. Fick kanonkritik av Hifi & Musik 2/1999: "Kabeln låter överraskande nog mer informationsrik än de övriga och har en fyllighet med handfast bråddjup lågbas. Den besitter också en enastående förmåga att mejsla fram inspelningens rumsdimensioner och ge ljudet en rent kroppslig närvaro. På de här punkterna var kabeln faktiskt klart överlägsen. Lägg därtill en skir och utsträckt diskantlyster och du har Harmonic Tech (Pro 11) i ett nötskal. En fulländad referens!"
Nypris har varierat med dollarkurs mm mellan 6 000 kr och 7 500 kr. Mitt pris = 3 000 kr.
SÅLDA

Harmonic Tech Pro Silway mk2 - signalkablar
1 m balancerad kabel, alltså med XLR. Kablen var med på Stereophiles "Recommended components" 2004 (senare vet jag inte..) "The bass firmed up and rejoined the music, the midrange took in a richer, more fullbodied texture, and the top remained extended, detailed, and ultra-revealing..".
Nypris har varierat mellan 6 000 kr och 7 000 kr. Mitt pris = 3 000 kr.


Vid köp av båda kan de fås för 5 500 kr.

Kontakta mig via PM, mail eller i tråden.

/Stefan

-- Creativity is thinking up new things, innovation is doing new things --

Edited by - Soulman on 2006/08/25 10:35:42

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2006/07/19 :  00:03:51  Show Profile Send Mikaell a Private Message
PM
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000