HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 någon som hört Audiovector mi1
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

gnutten
Member

71 Posts

Posted - 2006/07/03 :  19:49:03  Show Profile Send gnutten a Private Message
är de någon som har erfarenhet av denna högtalare? skillnad mellan super och första steget? fundera på att byta ut mina nuvarande som är infinty beta 50,behöver man sub?

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2006/07/03 :  21:02:53  Show Profile Send Roq a Private Message
Kan bara uttala mig om gamla golvaren M3 vs. M3 Super och där var prisskillnaden värd varenda krona. Super var en mycket bättre högtalare. M3 var inte värd sina pengar.
Go to Top of Page

peter_gbg
Member

529 Posts

Posted - 2006/07/03 :  21:39:36  Show Profile Send peter_gbg a Private Message
Har också lyssnat på Mi3 och Mi3 Super och blev besviken på Mi3. Bumigt och burkigt ljud. Mi3 Super var en helt annan högtalare!

Lyssna också på Monitor Audio GS10!

Mvh

Peter

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=53743
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2006/07/04 :  10:40:45  Show Profile Send U1 a Private Message
Har ägt M1 Super, den var värd de extra slantarna. Vilken stativare klarar sig utan sub? Tycker nog att golvarna är bättre köp, själv hade jag stativare ett par månader sen tröttnade jag på det eviga problemet med att integrera subben.
Go to Top of Page

gnutten
Member

71 Posts

Posted - 2006/07/04 :  20:18:24  Show Profile Send gnutten a Private Message
peter gtb: jag har lyssnat på den gamla modellen av monitor audio och dom gillade jag....

en av anledningarna att jag vill byta är att jag bor i en betong bunker blir lätt lite bumligt ibland. så tänkte att en stativare bör bli lite lugnare..
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000