HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Dagens klantigaste gärning?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

weezer
Member

568 Posts

Posted - 2006/06/29 :  10:48:14  Show Profile Send weezer a Private Message
Jag trodde i min enfald att jag skulle ta ett X2000-tåg fr Göteborg till Sthlm 1017 idag.

När jag väl anländer till stationen går det inget tåg på den tiden...hmm..tåget går visst 10.17 ser jag, men från Stockholm!

Och hemresan stämmer den då da...? Kollar in biljetten. Jo då, 14 juli, men från Göteborg till Stockholm!

Har helt enkelt vänt på stationerna. Så nu sitter man här med en nybokad flygbiljett senare i eftermiddag från Landvetter. Och dumsnål som man är kan man inte boka om biljetterna (just-nu-biljetter).

Nåväl, man är frisk, har semester och är glad - kunde va värre - tror jag!

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2006/06/29 :  10:57:06  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Jag köpte en gång bijetter till Cats i London för mycket dyra student pengar. En vacker torsdag (thu) klev jag glad i hågen in mot dörrkontrollören som häpet säger att biljetten var till i tisdags (tue) två dagar innan .

Lärde mig att läsa noga på biljetten efter det.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000