HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Heja Sverige.....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2006/06/10 :  20:23:59  Show Profile Send FBK a Private Message
Kan inte annat än skratta åt eländet
Snacka om att förhoppningarna att detta lag skall gå vidare ifrån gruppen, liksom bara försvann nu..
Ni som kan fotboll bättre än mig, kan ni förklara varför Lagerbäck väljer Svensson istället för Källström ifrån start.... För mig är det rena vansinnet som inte går att förklara hur än jag försöker...... Man fick nästan känslan när man såg uppställningen att Lagerbäck satsade på 0-0, men han lyckades ju med detHerregud...

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2006/06/10 20:24:50

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2006/06/10 :  20:44:51  Show Profile Send FBK a Private Message
Jag är ingen fotbolls tok som många andra i detta land,(som tur är) men jag kan misstänka att ordet chock är nära till hands för dem som älskar fotboll. Är kanske nästan Vitryssland varning på detta...

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2006/06/10 :  23:02:12  Show Profile Send Ayn a Private Message
Vi förlorade ju inte, så det kunde ha varit mycket värre. Men det är ju inget bra tecken när vi inte kan vinna mot VM:s på pappret svagaste lag som dessutom är en man kort...

Källström har sällan gjort särskilt bra ifrån sig i landslaget, men hans inhopp ikväll var en frisk fläkt. Om det kommit tidigare hade resultatet nog sett annorlunda ut!

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2006/06/10 :  23:56:43  Show Profile Send FBK a Private Message
Ja, hade de förlorat så.....
Sedan att Källström kanske inte alltid har varit så bra, nja han är ju en offensiv lagd spelare och då borde det ju vara logiskt att satsa på honom istället för en defensiv Svennson som har haft sitt "bäst för datum" för ett tag sedan när motståndet var det, det var idag.....
Ska bli intressant att se Lagerbäcks laguppställningar till de 2 matcher som är kvar...


Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2006/06/10 23:57:31
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2006/06/11 :  02:44:42  Show Profile Send Blue a Private Message
Äsch... självklart ska alla hålla på och snacka om att "man borde haft Källström istället för Svensson" nu, men allt detta är ju bara hypotetiskt. Det kanske inte hade blivit mål ändå, eller hur?

Trots allt, det är inte kört ännu. Vinst mot Paraguay och det ser plötsligt rätt bra ut igen. Och vi hade en hel de målchanser, även om det nu inte blev några mål...


Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2006/06/11 :  09:35:59  Show Profile Send ninja a Private Message
Sverige spelar alltid bättre mot bättre lag så det är inte kört ännu! Fast jag tycker att det var en av bättre Sveriges match om man tittar på dom 6 senaste.

Made in SFRJ!
First they came;
HD 60 fps
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2006/06/11 :  09:37:10  Show Profile Send matte76 a Private Message
Rättvist med 0-0 tycker jag, T&T försvarade sig mycket bra samtidigt som Sverige var helt uddlösa. De skapade ju knappt någon riktigt het målchans utan mest halvchanser trots en man mer i nästan hela andra halvlek. Matchens bästa målchans hade T&T, jag tänker på ribbskottet. Det är ej kört dock, men Paraguay måste besegras nu. För England slår vi inte.

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/

Edited by - matte76 on 2006/06/11 09:38:48
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2006/06/11 :  18:08:21  Show Profile Send f95toli a Private Message
Jag vet inte om det är någon tröst men de engelska kommentarorerna lät lite oroliga när den analyserade matchen. De hade räknat med en enkel match mot T&T på torsdag men efter att ha sett dem igår var de inte lika säkra. De konstaterade att det inte blev oavgjort pga att Sverige spelade direkt dåligt utan pga att T&T spelade mycket bättre (och mer diciplinerat) än väntat.

Englands seger mot Paraguay betraktas nästan som en förlust i media här pga de gjorde en usel andra halvlek.

Det vette sjutton om jag inte tycker Sverige totalt sett spelade bättre än England även om Paraguay på papperet naturligtvis är en svårare motståndare än T6T.
Go to Top of Page

Neville
Member

421 Posts

Posted - 2006/06/12 :  14:26:17  Show Profile Send Neville a Private Message
T&T spelade ju inte någon offensiv fotboll direkt, men jag tror England kommer slå dom rätt lätt.
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2006/06/12 :  15:30:58  Show Profile Send f95toli a Private Message
Tabloiderna här skulle nog inte hålla med dig. De var INTE snälla mot det engelska laget.
Nu ryktas det att Roney ev. kommer tvingas spela på tordag, de hade väl helst låtit honom vila så länge det går men som det såg ut mot Paraguay kan han behövas.
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/06/12 :  16:59:20  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Synd !! I GP så hade Sverige redan vunnit med 5 - 0 innan matchen !

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2006/06/15 :  20:37:38  Show Profile Send FBK a Private Message
20 minuter kvar till match start.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/06/15 :  20:59:26  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Jaha, då tar vi nya tag då...
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/06/15 :  21:19:49  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Fortfarande 0-0 :(

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2006/06/15 :  21:29:10  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message
Spelet mycket bättre idag

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2006/06/15 :  21:54:21  Show Profile Send FBK a Private Message
Som du säger kaffekoppen så är spelet mycket bättre idag

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:07:34  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
och ?
Fortfarande 0-0

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:25:45  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message
Ser inget bra ut... 0-0 räcker inte...inte ens tre 0-0 matcher räcker...

Snart 8 matcher i rad utan vinst :-(

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:41:40  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Hörde på radion där nån av spelarna hade kommit på hur de skulle spela. De skulle VINNA, sa han... HUr hade han tänkt göra det då,, UTAN att göra mål.

Glad jag slipper se alla missar, räcker att HÖRA eländet.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:45:57  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Mål!

Stereo Audio
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:46:12  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:47:04  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message

Stereo Audio
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:47:39  Show Profile Send ztenlund a Private Message
Haha! Jag hade inte matchen på, kollade på annat.
Hörde ett vrål från någon i grannskapet talade om vad som hände...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:48:56  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Vardagsrummet här exploderade!! Jag tyckte matchen började bli så tråkig så jag hamnade här vid datorn.. hehe.

Stereo Audio
Go to Top of Page

d.ma
Member

233 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:53:35  Show Profile  Visit d.ma's Homepage Send d.ma a Private Message
HHUUUURRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAA VI VANNNNNNNNNNNNN
Go to Top of Page

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2006/06/15 :  22:55:35  Show Profile Send BosseBula a Private Message
Äntligen!!!

Det var vi f*n värda i denna matchen!

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.64 sekunder. Snitz Forums 2000