HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Shengya/Vincent kombo *prissänkt*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

emil
Member

586 Posts

Posted - 2006/06/02 :  15:04:46  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Tänkte sälja min fina kombo, den är endast 2 månader gammal. Jag har varit väldigt nöjd och tror även att en ev köpare kommer att bli väldigt nöjd.
Prylarna är väldigt gediget byggda och låter i mitt tycke upplöst och detaljerad, bra med kraft och med en liten rörtouch vilket gör att musiken blir lätt att lyssna på utan lyssningströtthet.
Förstärkaren är tillräckligt kraftfull för att driva de flesta högtalare även lite trögare, man bör dock inte gå under 85dB känslighet om man vill kunna mangla på lite.

CDn tar både brända och repiga skivor med bravur den verkar helt okänslig. Den är perfekt klangmatchad med förstärkaren och ger samma lugna och fina ljud.




Hör av er via pm om intresse finns.

Priset är 5600:- nytt pris 4200 + frakt för båda. Försök hitta bättre ljud för pengarna

Vid snabb affär ingår 2 extra rör till cdn samt en Monster interlink signalkabel värde 700 spänn


Edited by - emil on 2006/06/28 20:08:06

Linus78
Member

92 Posts

Posted - 2006/06/26 :  08:30:23  Show Profile Send Linus78 a Private Message
Vart finns dom?
Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2006/06/26 :  09:46:52  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
i malmö men kan som sagt skickas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000