Author |
Topic |
|
nelsson
Member
174 Posts |
Posted - 2006/05/31 : 15:06:29
|
Är det någon som vet om det finns något ställe i Göteborg som har delar (framförallt packningar) till la Pavoni-maskiner Min Europiccola har börjat dropppa lite väl mycket på sista tiden så det är hög tid för ett byte av de flesta packningarna. Jag vet att det finns ett par ställen i Stockholm, och något i Malmö men det skulle kännas bäst att handla över disk.
/johannes |
Hifi, kaffe & arkitektur nelssons stereo |
|
ILLY
HiFitraktör
1325 Posts |
Posted - 2006/05/31 : 22:45:44
|
Vet inte om dom har delar till Pavoni, men jag hoppas det, för jag skulle behöva laga min också. Finns iaf ett litet ställe som heter "Kaffemaskin service" eller liknande, på Hisingen. Har tänkt gå in där några gånger, men dom har lite lustiga öppettider, så det har inte blivit av. Ligger iaf ganska hemligt till på en liten gata ungefär mittemellan Autoexperten och pickuputhyrningsfirman. Alltså i krokarna kring Hornbach.
Kollade Eniro nu, Turbingatan ligger det på. Lycka till och säg till om du hittar några Pavoni-delar, för jag behöver också. |
Militant cyklist. |
|
|
lbstr
Member
137 Posts |
|
Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben
4639 Posts |
|
nelsson
Member
174 Posts |
Posted - 2006/06/02 : 20:26:46
|
Tack för alla tips. Jag försökte först ringa coffeema service men fick inte svar så jag mailade en förfrågan Gerby istället men de hade nog redan hunnit ta helg Det blir kanske ett litet bildreportage när jag väl har fått delarna.
/johannes |
Hifi, kaffe & arkitektur nelssons stereo |
|
|
|
Topic |
|