HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Compact XZ-1 helt nya i kartong inkl stativ
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AnTra
Member

178 Posts

Posted - 2006/05/27 :  10:46:05  Show Profile  Visit AnTra's Homepage Send AnTra a Private Message
Ett par helt nya Compact XZ-1 i oöppnade originalkartonger inkl designanpassade originalstativ i trä/marmor. Dessa kostar som billigast 25.000:- inkl stativ i Sverige och det priset anses vara mycket bra på denna extremt välgjorda högtalare.



Specar enl följande:

Model : XZ 1 /Par inkl originalstativ
2-vägs ventilerade
Diskant: ScanSpeak D2904/600000
Bas/mellan: ScanSpeak 15W/8530K00
Rek förstärkare: 10W-100W
Känslighet: 85dB/W/m
Frekvesnomfång: 50Hz-22000Hz
Impedans: 6 ohm
Mått: 200,372,365 mm
Vikt: 12Kg/st

Säljes för 15.000:- inkl originalstativen (Kanonpris!, försök hitta dem billigare i hela världen !).

AnTra
Member

178 Posts

Posted - 2006/05/28 :  20:56:16  Show Profile  Visit AnTra's Homepage Send AnTra a Private Message
Frågor om vart de är inköpta har dykt upp så jag kan säga det här. Högtalarna är köpta via Svenska agenten men skeppades direkt från fabriken till mig då fler av Compacts modeller köptes samtidigt.

Säljes då jag har 2 kompletta par och dessa blev över pga tilltänkta i stugan där hembio fick ta plats i stället.

There is NO substitute for PURE power.
Go to Top of Page

AnTra
Member

178 Posts

Posted - 2006/06/13 :  15:14:33  Show Profile  Visit AnTra's Homepage Send AnTra a Private Message
Upp !

There is NO substitute for PURE power.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000