HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 DartZeel, demo hos Audio Concept
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2006/05/17 :  23:02:10  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Fredag och lördag 9-10 juni demar vi specifikt DartZeel i vår butik på Hantverkargatan 59 i Stockholm. Ludwig från Audionord kommer även att vara där. Avseende vad vi i övrigt spelar på, - får det bli en överraskning. Detta blir första gång som produkterna presenteras offentligt i Sverige. En liten sensation, - guldfärgad sådan.



Vi hoppas att se dig där. Vi bjuder på hifibranschens bästa espresso och garanterat en intressant upplevelse.

mvh, Audio Concept, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

Ranefjord
Member

422 Posts

Posted - 2006/06/09 :  05:53:25  Show Profile  Visit Ranefjord's Homepage Send Ranefjord a Private Message
Tomt i almanackan idag? Får jag då föreslå en utflykt till AudioConcept på Hantverkargatan för att lyssna på tung High-End från DartZeel!

Välkomna!

mvh, Jens

Snoogens

Edited by - Ranefjord on 2006/06/09 05:56:37
Go to Top of Page

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2006/06/09 :  09:35:06  Show Profile Send Snoop a Private Message
Jag var in hos er när ni var i tyskland, och ja de skulle onekligen vara roligt att vara med på demon

Tyvärr så bor jag 60 mil bort och det är en bit, så jag hoppas jag får se bilder på det istället

Lycka till!

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000