Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2006/05/10 : 22:52:09
|
Jag säljer min kompakta CD-spelare Onkyo C-701A.
Dimensionerna är cirka 16*8*28cm. Den har ingen fjärr. Övriga data framgår av presentationen på Onkyos webbplats.
CD-spelaren är inhandlad i juni 2005 för att ha på nattduksbordet för hörlurslyssning. Till i maj var den mycket sparsamt använd, uppskattningsvis 50 timmar. Jag säljer den eftersom jag insett att hörlurar inte är något lyssningsalternativ för mig.
För närvarande använder jag den som CD-spelare i väntan på att rätt tillfälle dyker upp för köp av en ny, som bättre matchar min övriga utrustning. Den är emellertid till salu för hugade spekulanter. (Jag kommer att använda DVD:n som CD i väntan på rätt CD-spelare när denna är såld.)
Det finns garanti till juni 2007 som kan överföras till köparen. Kvitto, originalkartong, manual och originalkablar (lakritssnören) finns.
CD-spelaren finns i Stockholm. Den kan skickas inom Sverige, då gäller förskottsbetalning och att köparen betalar frakten.
Listpris cirka 2900kr. Mitt pris 1200kr.
SÅLD
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2006/09/19 09:46:44 |
|