HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Odyssey Audio Stratos Mono Extreme
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Anders Skov
Starting Member

13 Posts

Posted - 2006/05/10 :  07:11:20  Show Profile  Visit Anders Skov's Homepage Send Anders Skov a Private Message
Da jeg får mindre og mindre tid til lytte på mit anlæg, har jeg besluttet at sælge det store grej og købe noget lidt mindre. Jeg sælger derfor mine Stratos Mono Extremes. De er ca. 10 måneder gamle og koster 26.000 DKK fra ny.

Her er muligheden for at købe et sæt fantastisk gode monoblokke til en god pris. Der er meget få sæt af disse i Europa, så her er der en god mulighed, for at undgå den dyre forsendelse fra USA. De trækker alt, hvad du smider foran dem med legende lethed, og spiller med stor autoritet og musikalitet. Jeg har ikke hørt bedre hos mig selv. du får ikke bedre lyd til prisen.

De er opgivet til 200W+ i 8 ohm, og er målt til at levere over 1000W kontinuerligt med en 1 ohms dummyload af en amerikansk bruger. De bliver aldrig pressede, selvom du spiller meget højt.

NB! Odyssey yder 20 års garanti, der overføres til nummer 2 ejer, så der er stadig over 19 års garanti på dem.


En score på 4.98 ud af 5 med 43 reviews på www.audioreview.com siger vist alt.


PRIS: 16.000 DKK (1m Duelund 2.1 kvt. kabel kan medfølge mod merpris)

BYTTER GERNE MED EN INTEGRERET FORSTÆRKER.

Email mig for billeder.

Se mere på:

http://www.odysseyaudio.com/
http://www.audioreview.com/mfr/odyssey-audio/amplifiers/PRD_125761_1583crx.aspx

www.hifi-musik.dk
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000